Jeżeli piszesz posty na bloga online od miesięcy i nie widzisz żadnego wpływu na ruch na stronie i liczbę ewentualnych klientów, chyba jesteś coraz bardziej sfrustrowany. Możesz dosłownie być gotowy, aby się poddać i rzucić wszystko, myśląc, że reklama treści zwyczajnie nie działa. Zanim natomiast porzucisz nadzieję i zrezygnujesz z pisania postów na blogu, pozwól, że przedstawię Ci kilka wskazówek, które Ci w tym pomogą.
Blogowanie może i jest proste, ale nie jest łatwe – zbyt sporo firm zaczyna myśleć, że wystarczy opublikować kilka treści, a ruch i ewentualni klienci sami przyjdą. Pisanie blogów w celu zwiększenia ruchu organicznego wymaga strategii i poświęcenia. Innymi słowy, nie uda się to bez planu i nie przyniesie sukcesu z dnia na dzień. Jeśli jednak masz zamysł i zaangażowanie, ażeby go zrealizować, możesz osiągnąć niesamowity wzrost przychodów swojej firmy dzięki marketingowi.Błędy w blogowaniuNajwiększym błędem popełnianym przez blogerów jest niezrozumienie, kim jest ich publiczność. Widzę wiele blogów, na których blogerzy rozumieją temat, ale nie udaje im się nawiązać kontaktu z odbiorcami za pomocą swoich postów. Blogerzy muszą zrozumieć, z jakimi rozterkami borykają się ich odbiorcy i co już wiedzą na określony temat, by zbudować posty, które dostarczają użytecznych informacji. W przeciwnym razie posty zawierają niewłaściwe informacje albo nie zawierają właściwych informacji, przez co są zbyt trudne albo zbyt proste. Albo nie wyjaśniają rozwiązywanego problemu, przez co czytelnik nie jest w stanie umieścić informacji w kontekście. Tak czy owak, post jest pełen informacji, których czytelnik nie potrafi wykorzystać. Przedkładanie ilości nad jakość. To jest coś, co robi wielu blogerów. Zamiast skupiać się na dostarczaniu treści o najwyższej jakości, skupiają się na ich ilości. Istnieją dwa powody popełniania tego ogromnego błędu w blogowaniu. 1-szy z nich jest związany z tym, że ludzie chcą, aby ich blogi wyglądały świeżo, w każdej sytuacji dostarczając czytelnikom nowych rzeczy. Drugi powód ma związek z optymalizacją. Blogerzy zwykle skupiają się bardziej na poprawieniu swojej pozycji w wyszukiwarkach, nie dbając zbytnio o jakość swoich treści. Właśnie dlatego podejście ilość ponad jakość jest błędem.Zobacz: jak przygotować się na rozmowę kwalifikacyjną.