Jest różnica w gronie promowaniem niewielkich i dużych firm. Mniejsze, prywatne strony internetowe mogą ograniczyć się do kampanii w mediach społecznościowych i najprawdopodobniej wyłącznie dzięki temu osiągną sukces. Duże strony dużych marek powinny postawić już natomiast na bardziej rozbudowane kampanie, obejmujące nie tylko social media, ale też naturalne wyniki wyszukiwania w Google, kampanie sponsorowane i inne kanały marketingowe.
Pozycjonowanie na lokalne frazy
Obecnie pozycjonowanie stron mocno wiąże się z popularnością urządzeń mobilnych. Z tego samego powodu spore firmy powinny pozycjonować się na frazy lokalne. Dość zresztą powiedzieć, że Google coraz bardziej indywidualizuje wyniki właśnie pod względem lokalnego namierzania urządzeń mobilnych. Takie lokalne SEO można uzupełnić:
Wprowadzeniem możliwości recenzowania naszych usług;
Dodaniem swojej lokalizacji do Google Maps;
Budowaniem wizerunku marki związanej z daną okolicą w media społecznościowe.
Wizerunek eksperta
Duże firmy mają zazwyczaj dużą konkurencję, dlatego – w ich przypadku – promowanie strony w internecie powinno wiązać się z kreowaniem eksperckiego wizerunku. Całkiem prawdopodobne, że bowiem sklepów w danej branży jest bardzo dużo, ale ekspertów ze stuprocentową pewnością niewiele – a to właśnie tych ostatnich poszukuje przeciętny użytkownik. W ten sposób kreujemy nić zaufania, relację: mistrz-uczeń, słowem: w ten sposób zwiększymy prawdopodobieństwo pozyskania stałego klienta. Tu też najważniejsze jest, aby nie popełnić błędu wizerunkowego, tj. ażeby nie przedstawiać informacji, na których się nie znamy. Dużo lepiej sprawdzić coś dwa razy albo w ogólności wstrzymać się z wygłoszeniem jakiejś tezy, niż zostać publicznie ośmieszonym jako osoba niekompetentna – to bowiem na pewno nie pomoże nam w kreowaniu owego wizerunku (a straty z tego powstałe będziemy musieli naprawdę długo odrabiać).
Zaangażowanie użytkownika
Kiedyś priorytetem było linkowanie, dziś jednakże jest to zaangażowanie użytkownika. Z punktu widzenia Google wartościową jest ta strona, na której konsumenci komentują, którą oglądają, na której spędzają czas. Aby tak jednakże było, użytkownik musi posiadać co robić na naszej stronie. Zadbajmy więc o interesują tekst, jakieś poradniki, forum, konkursy i wszystko to, co zatrzyma poszczególne osoby na dłużej.
Jak zatem widzimy, pozycjonowanie strony wielkiej firmy wymaga dużego zaangażowania. To również powód, dla którego warto skorzystać z usług profesjonalnych firm pozycjonujących.
Polecam: Sklep SEO. Wejdź i sprawdź dotępne usłigi w tym zestawy i pakiety linków. Zdobądź mocne linki SEO z artykułów, stron zapleczowych, for internetowych, wizytówek NAP i innych źródeł.