Jeżeli już mamy stronę www, na pewno pragniemy ją promować. Może nas martwić, o ile nie pojawi się w żadnej wyszukiwarce. Bardzo dobra strona www może pojawić się m.
in. w Google, Yahoo! albo jakiejkolwiek innej wyszukiwarce. Istnieje sporo usług, które mogą nam pomóc, ale kosztują. Serwisy społecznościowe są dobrym sposobem na upowszechnianie witryny, niemniej jednak zwykle nie mamy na to czasu.
Najlepsza darmowa wyszukiwarka
Nie jest tajemnicą, że Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką. Miliony ludzi wykorzystuje Google, aby znaleźć to, czego poszukują. Dlatego bardzo istotne jest to, aby strona była zindeksowana. Przesyłanie do Google jest szybkie, proste i bezpłatne. Zanim natomiast prześlemy zgłoszenie do Google, powinniśmy wyszukać w Google, czy witryna znajduje się już w indeksie. Przejdźmy do Google.com i wprowadźmy nazwę swojej domeny w polu wyszukiwania. Wprowadzając nazwę domeny i wpiszmy ją gruntownie tak, jak ma być zarejestrowana. Jeśli już została zaindeksowana, pierwszym rezultatem będzie nazwa domeny. W takiej sytuacji nie powinniśmy ponownie jej przesyłać. O ile jednakże nie została jeszcze zaindeksowana, prześlijmy ją za pomocą dobrego formularza. Zaindeksowanie może potrwać wręcz do 3 tygodni. Nie przesyłajmy ponownie w tym czasie. Jeżeli po tym czasie nic się nie zmieniło, spróbujmy jeszcze raz.
Najlepszy darmowy katalog
Najlepszym miejscem do promowania witryny jest Yahoo!. Chociaż nie jest tak popularny jak Google, jest najlepszym katalogiem. Jest także łatwy, bezpłatny i szybki.
Sygnatura w mailu
U dołu e-maila dodaj podpis, który zawiera nazwę Twojej domeny. W ten sposób zwiększysz zainteresowanie swojej strony.
Katalog Yellow Pages
Yellowpages.com oferuje bezpłatny wpis, który pozostanie aktywny przez 12 miesięcy. To dobre miejsce do promowania witryny, jest szybkie, łatwe i bezpłatne.
Google Local Business
Kiedy przesyłasz swoją witrynę do Google Local Business, kwalifikuje się ona do rangowania w wycinków lokalnej firmy. Sekcja ta jest wyświetlana przed wynikami darmowych wyników wyszukiwania u góry strony Google. Wyszukiwanie lokalne jest wyświetlane tuż pod sekcją linków sponsorowanych, z mapą umieszczoną po lewej stronie list. Musisz podać firmowy numer telefonu albo adres pocztowy. Pod koniec procesu składania zgłoszenia otrzymasz PIN. Powinieneś go użyć. Otrzymasz go telefonicznie lub listownie, w współzależności od wybranej opcji.
Są to zdecydowanie najlepsze miejsca do promowania Twojej strony internetowej.
Sprawdź: sklep pozycjonerski.