Kalendarze stanowią bardzo wartościowy gadżet, który jest nieodzownym elementem każdego biura czy zakładu pracy. Pomimo coraz większej liczby dostępnych elektronicznych wersji tradycyjny papierowy kalendarz wciąż jest jest coraz częściej wybierany. Warto zatem dowiedzieć kilku rzeczy na jego temat.
Kalendarze – jakie odznacza się rodzaje?
Występuje kilka głównych rodzajów kalendarzy. Są to wszystkim bardzo dobrze znane kalendarze ścienne. Zalicza się do tej grupy kalendarze plakatowe oraz składane np bardzo popularne kalendarze trójdzielne. Jest to kalendarz, w którym kalendarium jest podzielone na trzy części: miesiąc poprzedni, następny oraz znajdujący się pośród nimi miesiąc aktualny. Taki układ jest bardzo przejrzysty. A przy tym, kartki z miesiącami zawierają dużo wolnej powierzchni na prowadzenie zapisków. To znacznie zwiększa funkcjonalność takiego kalendarza.
Oprócz kalendarzy użytych na ścianę wyróżnia się również kalendarze biurkowe, które mogą posiadać postać stojącą lub leżącą. Innym rodzajem, który również cieszy się dużą popularnością jest kalendarz książkowy, który może występować jako kalendarz kieszonkowy albo indywidualny. Kalendarz indywidualny standardowo występuje w dwóch formatach, a mianowicie A4 i mniejszym A5. Na życzenie klienta wykonywane są też kalendarze w niestandardowych formatach.
Kalendarz trójdzielny a reklama firmy
Trzeba rozpocząć od tego, że gadżety reklamowe są bardzo często stosowaną przez firmy upowszechnianiem. W tej roli dobrze się sprawdzają kalendarze, które są praktyczne i funkcjonalne. A to właśnie efektywność jest jedną z najważniejszych cech gadżetu reklamowego. Przedmiot, który nie jest używany, nie reklamuje. Warto więc decydując się na gadżet reklamowy dla klienta, wziąć pod uwagę kalendarz trójdzielny dla firm. Taki kalendarz z logo naszej firmy może oczywiście ozdabiać nasze biuro, warsztat czy zakład pracy.
Kalendarze trójdzielne składają się z kilku zasadniczych elementów. Oprócz kalendarium jest jeszcze tak zwana główka, czyli górna część przeznaczona na nadruk reklamowy oraz dolna część nazywana stopką, w której najczęściej umieszcza się dane kontaktowe. Część górna powinna być zapełniona tekstem reklamową. Często wybieranym rozstrzygnięciem są kalendarze trójdzielne z zdjęciami nawiązującymi do firmy.
Polecam: kalendarze trójdzielne.