Skip to content
Menu
  • Polityka prywatności
Tootim
Menu

Czy można samemu wypromować stronę www?

Posted on by

Jest różnica w gronie promowaniem niewielkich i dużych firm. Mniejsze, prywatne strony internetowe mogą ograniczyć się do kampanii w mediach społecznościowych i najprawdopodobniej wyłącznie dzięki temu osiągną sukces. Duże strony dużych marek powinny postawić już natomiast na bardziej rozbudowane kampanie, obejmujące nie tylko social media, ale też naturalne wyniki wyszukiwania w Google, kampanie sponsorowane i inne kanały marketingowe.

Pozycjonowanie na lokalne frazy
Obecnie pozycjonowanie stron mocno wiąże się z popularnością urządzeń mobilnych. Z tego samego powodu spore firmy powinny pozycjonować się na frazy lokalne. Dość zresztą powiedzieć, że Google coraz bardziej indywidualizuje wyniki właśnie pod względem lokalnego namierzania urządzeń mobilnych. Takie lokalne SEO można uzupełnić:

Wprowadzeniem możliwości recenzowania naszych usług;
Dodaniem swojej lokalizacji do Google Maps;
Budowaniem wizerunku marki związanej z daną okolicą w media społecznościowe.

Wizerunek eksperta
Duże firmy mają zazwyczaj dużą konkurencję, dlatego – w ich przypadku – promowanie strony w internecie powinno wiązać się z kreowaniem eksperckiego wizerunku. Całkiem prawdopodobne, że bowiem sklepów w danej branży jest bardzo dużo, ale ekspertów ze stuprocentową pewnością niewiele – a to właśnie tych ostatnich poszukuje przeciętny użytkownik. W ten sposób kreujemy nić zaufania, relację: mistrz-uczeń, słowem: w ten sposób zwiększymy prawdopodobieństwo pozyskania stałego klienta. Tu też najważniejsze jest, aby nie popełnić błędu wizerunkowego, tj. ażeby nie przedstawiać informacji, na których się nie znamy. Dużo lepiej sprawdzić coś dwa razy albo w ogólności wstrzymać się z wygłoszeniem jakiejś tezy, niż zostać publicznie ośmieszonym jako osoba niekompetentna – to bowiem na pewno nie pomoże nam w kreowaniu owego wizerunku (a straty z tego powstałe będziemy musieli naprawdę długo odrabiać).
Zaangażowanie użytkownika
Kiedyś priorytetem było linkowanie, dziś jednakże jest to zaangażowanie użytkownika. Z punktu widzenia Google wartościową jest ta strona, na której konsumenci komentują, którą oglądają, na której spędzają czas. Aby tak jednakże było, użytkownik musi posiadać co robić na naszej stronie. Zadbajmy więc o interesują tekst, jakieś poradniki, forum, konkursy i wszystko to, co zatrzyma poszczególne osoby na dłużej.
Jak zatem widzimy, pozycjonowanie strony wielkiej firmy wymaga dużego zaangażowania. To również powód, dla którego warto skorzystać z usług profesjonalnych firm pozycjonujących.
Polecam: Sklep SEO. Wejdź i sprawdź dotępne usłigi w tym zestawy i pakiety linków. Zdobądź mocne linki SEO z artykułów, stron zapleczowych, for internetowych, wizytówek NAP i innych źródeł.

Posted in Marketing i reklama

Nawigacja wpisu

Utrata wagi
Dobrze zaprojektowane logo

Related Post

  • Upominki z nadrukiem – warianty i zastosowania
  • Charakterystyka opakowań foliowych z nadrukiem
  • Neutralne ujęcie zasad działania marketingu afiliacyjnego
  • Etapy powstawania witryny internetowej
  • Parametry techniczne maskotek reklamowych
  • Formy rozliczeń w marketingu afiliacyjnym
  • Struktura i przebieg marketingu afiliacyjnego
  • Pozycjonowanie stron a algorytmy wyszukiwarek
  • Informacje o personalizowanych gadżetach z logo

Ostatnie wpisy

  • Budowa i zasada działania kasoterminali
  • Współpraca architekta z inwestorem przy realizacji obiektów użytkowych
  • Różnorodność karm suchych i mokrych dla zwierząt
  • Materiały i gatunki drewna stosowane w meblach na wymiar
  • Czym zajmuje się ślusarz w sytuacjach awaryjnych

Kategorie

  • Blogi i portale
  • Budownictwo i architektura
  • Dom i ogród
  • Dzieci i rodzina
  • Elektronika
  • Fauna i flora
  • Filmy i muzyka
  • Finanse i bankowość
  • Fotografia
  • Gospodarka
  • Gry i programy
  • Inne
  • Komputery i internet
  • Kosmetyki i moda
  • Kredyty i pożyczki
  • Kulinaria
  • Kultura i sztuka
  • Kursy i szkolenia
  • Marketing i reklama
  • Medycyna i uroda
  • Motoryzacja
  • Motoryzacja i transport
  • Nieruchomości
  • Prawo
  • Rozrywka i wypoczynek
  • Sklepy internetowe
  • Ślub i wesele
  • Sport i turystyka
  • Szkolnictwo i nauka
  • Technologie
Proudly powered by WordPress | Theme: veayo by Phaey_Phearum.

pliki Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.