Do najczęściej zamawianych gadżetów firmowych należą breloczki. Nie ma prawdopodobnie drugiego takiego gadżetu, który cieszyłby się bardzo podobnie dużym zainteresowaniem. Breloczków używamy wszyscy.
Głównie stosujemy je przy kluczach, by pęk kluczy był jeszcze większy i tym samym zaraz rzucał się w oczy, co uniemożliwi nam jego zgubienie. Brelok reklamowy jest wzbogacony logo firmy, w pewnych sytuacjach adresem www albo danymi kontaktowymi i ma za zadanie zareklamować markę. Nie będzie on również dla firmy zbyt sporym obciążeniem finansowym, będzie natomiast fantastycznym prezentem, bo tak realnie nie chodzi o wartość samego podarunku, niemniej jednak o intencję, z jaką go dajemy. W tym przypadku intencją firmy jest podziękowanie klientowi za zakupy i udaną współpracę. Brelok z grawerem firmowym wygląda bardzo elegancko i na pewno różni się jakością od breloka z nadrukiem, który jest nieco mniej efektowny. Grawer jest droższą techniką, ale wygląda fenomenalnie, więc robi wrażenie i widać, że wymagał na prawdę dużo pracy. Takie drobne upominki mogą być dla klientów bardzo miłe, firma jednakże nie poniesie z tego tytułu zbyt dużych wydatków, bowiem nakłady finansowe na gadżety reklamowe można rozliczyć w kosztach firmowych, a więc uwzględnienie ich w rozliczeniu umożliwi obniżyć wysokość podatków do zapłacenia. Zakup gadżetów reklamowych jest dla firmy jednym z najprostszych sposobów na to, ażeby produkować tak zwane koszty. Firma musi posiadać zarówno zyski, jak i wydatki, a reklama, w tym zamówienie gadżetów reklamowych jest firmowym wydatkiem wpływającym na wysokość należnych podatków. Brelok z logo można dodawać przykładowo do przesyłek ze sklepu internetowego, jeżeli już zamówienie osiągnie określony pułap cenowy, przykładowo powyżej 200 pln albo powyżej 300 zł. Firma sama musi określić koszt wyprodukowania breloczka i opłacalny segment wysokości zamówienia, do którego można dołączyć taki gadżet. Breloczki najlepiej zamówić przez internet, w firmie, która specjalizuje się ich produkcją. W takich firmach cena pojedynczego breloczka będzie z całą pewnością najniższa, zatem firma nie wyda bardzo dużo, a będzie mogła osiągnąć swoje cele.
Więcej informacji na stronie: brelok reklamowy